خانه » تغذیه » اقدامات اولیه برای کاهش وزن

اقدامات اولیه برای کاهش وزن

در این مطلب در مورد روش های صحیح لاغری ، قدم های اولیه برای کاهش وزن ، و برنامه غذایی اولیه برای لاغر شدن را برای شما آماده کرده ایم که میتوانید در سلام کلینیک بخوانید

اقدامات اولیه برای کاهش وزن

در زیر لیستی از روش‌های کاهش وزن را به شما معرفی می‌کنیم

صبحانه کامل خوردن: اگر صبحانه کامل را میل کنید در ساعات دیگر روز احتیاج به خوردن غذاهای ناسالم ندارید.باور های غلط در کاهش وزن

تمام کردن صبحانه با خوردن مواد شیرین: به شما پیشنهاد می‌شود که صبحانه را با خوردن مواد شیرین پوشش دهید چون نیاز کالری در اوقات دیگر روز بیش‌تر می‌شود.

خوردن ۳۰ گرم فیبر: مصرف روزانه فیبر بسیار حائز اهمیت است چون به کاهش وزن کمک می‌کند و سلامتی قلب را بالا می‌برد.چند رژیم پرطرفدار برای کاهش وزن

دوری از بعضی نوشیدنی‌ها: نوشیدنی‌های مثل نوشابه و… که حاوی فراوانی قند و کالری هستند برای سلامتی بسیار مضر و باعث چاقی می‌شود سعی کنید این نوشیدنی‌ها را کنار بگذارید.

فریز کردن سبزیجات: سبزیجات تازه بسیار مفید و حاوی فراوانی مواد مغذی است. فریز کردن سبزیجات تازه و رسیده باعث ذخیره مواد مغذی می‌شود و داشتن این مواد در خانه باعث می‌شود از خوردن پیتزا ، همبرگر و … اجتناب کنید.

کم کردن مصرف گوشت: برای کاهش وزن نیاز است از مصرف بیش از حد گوشت بپرهیزید چون گوشت باعث چاقی می‌شود و جایگزین آن را لوبیا و… قارچ کنید.کاهش وزن با نمک

لبنیات: محصولات لبنی حاوی فراوانی ویتامین d و مواد مغذی دیگری هستند که به عضله سازی و افزایش متابولیسم کمک می‌کند.

کاهش پروتئین: بانوان روزانه ۴۶ گرم پروتئین و آقایان ۵۶ گرم پروتئین نیاز دارند و زمان زیادی می‌برد که بدن پروتئین را هضم کند.کاهش وزن با جوانه کرم بروکلی

نوشیدن قهوه سیاه: روزانه بیش‌تر از ۳ فنجان قهوه مصرف نکنید. نوشیدن قهوه متابولیسم را بالا می‌برد.

منبع: نمناک

اقدامات اولیه برای کاهش وزن
5.00/55
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
اشتراک گذاری مطلب
ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز