خانه » تناسب اندام » برای آب کردن شکم این حرکت را انجام دهید

برای آب کردن شکم این حرکت را انجام دهید

یک حرکت ورژشی برای آب کردن شکم را در این مطلب به شما اموزش خواهیم داد . آب کردن شکم و همچنین لاغری با این حرکت و طی چند هفته امکان پذیر است .

برای آب کردن شکم این حرکت را انجام دهید

با انجام دادن مرتب این حرکت ورزشی، می‌توانید به آب کردن چربی‌های ناحیه شکم و شکل گرفتن عضلات شکم خود تا حد زیادی امیدوار شوید. آب کردن شکم با چند قانون مهم 

کاملا صاف و با کمر روی تشک یا زمین دراز بکشید. دست‌ها را بدون خم کردن آرنج‌ها بالای سرتان ببرید و انگشتان را در حالت کاملا صاف و کشیده نگه دارید.

 

در همان حالتی که دراز کشیده‌اید، کم‌کم با بلند کردن دست‌ها (بدون خم کردن آرنج‌ها) و کشیدن آنها به سمت زانوها از زمین بلند شوید.

 

پاها را از زمین جدا کنید و آنها را بدون خم کردن زانوها تا حد ممکن از زمین دور کنید. سعی کنید حالت V به بدن خود بدهید و باسن را تنها نقطه تماس با زمین در نظر بگیرید.

 

 

۲ تا ۱۰ ثانیه در این حالت بمانید. سعی کنید از روزی ۳ مرتبه، انجام دادن این حرکت را شروع کنید و آن را به روزی ۲۰ مرتبه برسانید.

برای آب کردن شکم این حرکت را انجام دهید
5.00/55
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
اشتراک گذاری مطلب
ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
منبع تغذیه مین ول