خانه » تناسب اندام » چند نوع صبحانه مقوی

چند نوع صبحانه مقوی

چند نوع صبحانه مقوی در این مقاله آماده شده است ، که دارای پروتئین فراوان هستند و برای تناسب اندام بسیار عالی .

چند نوع صبحانه مقوی

کره بادام زمینی و شیک موز

در یک میکسر، ۱ فنجان شیر کم‌چرب ، یک موز و ۲ قاشق غذاخوری کره‌ی بادام زمینی را ترکیب کنید.

مواد غذایی موجود در آن:

۳۹۱ کالری انرژی

۱۷ گرم پروتئین

۴۶ گرم کربوهیدرات

۵ گرم فیبر

۲۸ گرم شکر

۱۷ گرم چربی

۲۵۰ میلی گرم سدیم

 

جوپرک شده از شب قبل

سه چهارم فنجان از ماست خشک را با یک دوم فنجان جو پرک شده نپخته مخلوط کنید. روی آن را بپوشانید و در طول شب در یخچال نگه دارید. برای خوردن به آن یک قاشق غذاخوری نارگیل پوره شده و یک دوم فنجان کمپوت گیلاس اضافه کنید و میل کنید.

مواد غذایی موجود در آن:

۴۲۶ کالری انرژی

۱۸ گرم پروتئین

۸۰ گرم کربوهیدرات

۱۳ گرم فیبر

۲۵ گرم شکر

۵ گرم چربی

۱۵۰ میلی گرم سدیم

 

توت‌فرنگی و خامه

یک چهارم فنجان از ماست خشک کم چرب، یک چهارم فنجان جو پرک شده، یک قاشق غذاخوری عسل را باهم به خوبی مخلوط کنید. سپس توت‌فرنگی خورد شده را به آن اضافه کنید.

مواد غذایی موجود در آن:

۳۰۶ کالری انرژی

۱۲ گرم پروتئین

۵۶ گرم کربوهیدرات

۶ گرم فیبر

۲۲ گرم شکر

۴ گرم چربی

۳۰ میلی گرم سدیم

 

اسموتی پنیر ریکوتا و چغندر قرمز

سه چهارم فنجان آب، سه چهارم فنجان آب پرتقال، سه چهارم فنجان پنیر ریکوتا، دو عدد چغندر قرمز (پوست کنده و خورد شده)، نصفه فنجان توت فرنگی یخ زده، نصف فنجان گردو، ۱ سانتی متر زنجبیل تازه، نصف قاشق چای‌خوری دارچین را داخل مخلوط کن بریزید. به مدت ۱ دقیقه به خوبی مخلوط کنید.

مواد غذایی موجود در آن:

۳۷۶کالری انرژی

۱۵ گرم پروتئین

۳۳ گرم کربوهیدرات

۶ گرم فیبر

۱۹ گرم شکر

۲۲ گرم چربی

۱۵۰ میلی گرم سدیم

 

نخود پخته و فلفل قرمز با ماست

ماست کم چرب را با یک هشتم قاشق چای‌خوری زیره سبز و فلفل قرمز و یک چهارم فنجان فلفل دلمه‌ای کباب شده و باریک تریکب کنید و سپس یک چهارم فنجان نخود پخته و کمی تفت داده شده را به آن اضافه کنید.

مواد غذایی موجود در آن:

۲۳۰ کالری انرژی

۱۶ گرم پروتئین

۱۹ گرم کربوهیدرات

۴ گرم فیبر

۸ گرم شکر

۱۱ گرم چربی

۳۷۰ میلی گرم سدیم

منبع : زیبامون

اشتراک گذاری مطلب
ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز