خانه » تناسب اندام » ژاپنی ها چگونه شکم خود را اب میکنند

ژاپنی ها چگونه شکم خود را اب میکنند

شاید برای شما هم عجیب باشد چرا ژاپنی ها و چینی ها تناسب اندام خوبی دارد. در این مطلب بازیگر سرشناس ژاپنی روش آب کردن شکم را برای ما بازگو کرده است. با ما همراه باشید

ژاپنی ها چگونه شکم خود را اب میکنند

ریوسوک این تمرین را رژیم تنفس نامیده است. لازمه این تمرین ایستادن در یک موقعیت ثابت، ۳ ثانیه دم و ۷ ثانیه بازدم قوی است.

بیشتر پزشکان اروپایی استفاده از این ورزش برای کاهش وزن را تایید و حمایت کرده اند و تاثیرات آن را به این طریق شرح داده اند: چربی حاوی اکسیژن، کربن و هیدروژن است. اکسیژنی که با نفس کشیدن وارد بدن می شود به سلول های چربی می رسد و آن ها را به دو جزء کربن و آب تبدیل می کند. پس هر چه بدن اکسیژن بیشتری مصرف کند چربی بیشتری می سوزاند.

این ورزش را هر روز به مدت ۲ الی ۱۰ دقیقه انجام دهید.

بایستید و یکی از پاها را جلوتر از پای دیگر قرار دهید.

عضلات باسن را سفت کنید و تمام وزن را روی پای عقب بیندازید.

۳ ثانیه نفس را داخل بدهید و دست ها را بالای سر بلند کنید.

سپس ۷ ثانیه نفس را بیرون بدهید و تمام عضلات بدن را سفت کنید.

به گفته پزشکان و متخصصان این تمرین عضلات و متابولیسم بدن را تقویت می کند.  برای آب کردن شکم این حرکت را انجام دهید

منبع: بدونیم

ژاپنی ها چگونه شکم خود را اب میکنند
5.00/55
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
اشتراک گذاری مطلب
ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
منبع تغذیه مین ول